Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä

Jatka ostoksia

Olemme täällä auttaaksemme.

Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät usein kysytyt kysymykset. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Tilaukseni

Tilasin väärän tuotteen, voinko muuttaa tilaustani?

Valitettavasti emme voi muuttaa tilausta sen tekemisen jälkeen, koska järjestelmämme käsittelee sen automaattisesti. Jos kuitenkin olet tehnyt virheen tilauksessasi, voit palauttaa tuotteen, kun olet vastaanottanut sen.

Voinko lisätä tuotteen tilaukseeni?

Ei, valitettavasti ei ole mahdollista lisätä tuotteita jo tehtyyn tilaukseen. Voit tehdä uuden tilauksen.

En ole saanut tilausvahvistustani?

Tarkista roskapostikansiosi. Jos et vieläkään löydä sitä, ota yhteyttä tukeemme osoitteessa support@fave.se , support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin autamme sinua.

Maksu

Mistä löydän tilaukseni kuitin?

Kuitti lähetetään tilausvahvistuksessa.

Voinko muuttaa maksutapaani tilauksen tekemisen jälkeen?

Ei, maksutapaa ei valitettavasti voi muuttaa jälkikäteen. Voit kuitenkin palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen haluamallasi maksutavalla.

Kuinka kauan hyvityksen saaminen kestää?

Hyvitykset suoritetaan yleensä 5–10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.

Olen vastaanottanut tuotteeni, mutta laskua ei ole?

Jos olet valinnut laskun Qliron kautta, se tulee erikseen sähköpostitse Qlirolta.

En ole saanut hyvitystäni, mitä teen?

Tarkista tilisi ja mahdolliset hyvitysvahvistukset. Jos et ole saanut mitään 10 päivän kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen.

Toimitus

Mistä tiedän, milloin tilaukseni on lähetetty?

Saat sähköpostin seurantalinkin kanssa heti, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme.

Tilaukseni ei ole vielä saapunut, mitä teen laskulle?

Ota yhteyttä Qliroon laskun keskeyttämiseksi, kunnes tilaus saapuu.

Toimitukseni ei ole saapunut, mitä teen?

Tarkista ensin seurantalinkkisi. Jos mitään ei tapahdu, ota meihin yhteyttä osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin tutkimme asian välittömästi.

Miten voin seurata toimitustani?

Saat seurantalinkin sähköpostiisi heti, kun tilauksesi on lähetetty.

Voinko muuttaa toimitustapaa jälkikäteen?

Valitettavasti ei – mutta voit usein muuttaa toimituspaikkaa seurantalinkin kautta, kun paketti on matkalla.

Miten saan ilmaisen toimituksen?

Ilmainen toimitus koskee yleensä tietyn summan ylittäviä ostoksia - katso ajankohtaiset toimitusehtomme verkkosivuiltamme.

Tuotot

Kuinka paljon aikaa minulla on ilmoittaa palautuksesta?

14 päivää tuotteen vastaanottamispäivästä. Palautuksesta on ilmoitettava osoitteeseen xxxxx.

Onko mahdollista tehdä muutos?

Emme käsittele suoria vaihtoja, mutta voit palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen.

Maksaako palauttaminen jotain?

Palautuksesta voidaan periä maksu, ellei toisin mainita.

Entä hiustenhoitotuotteiden palautukset?

Avaamattomat ja alkuperäispakkauksessaan olevat tuotteet voidaan palauttaa. Hygieniasyistä emme voi ottaa vastaan ​​avattuja tuotteita.

Entä kosmetiikan palautukset?

Vain avaamattomia ja ehjissä pakkauksissa olevia tuotteita voi palauttaa.

Oletko vastaanottanut palautukseni?

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.

Miten käsittelette henkilötietojani?

Faves suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee kaikkia henkilötietoja sovellettavan tietosuojalainsäädännön (GDPR) mukaisesti. Tietojasi käytetään ainoastaan ​​tilauksesi käsittelyyn, toimitukseen ja asiakaspalveluun liittyviin asioihin sekä – jos olet antanut tähän suostumuksesi – uutiskirjeiden ja tarjousten lähettämiseen. Emme koskaan jaa henkilötietojasi luvattomille kolmansille osapuolille. Joissakin tapauksissa tietoja jaetaan kumppaneidemme, kuten maksu- ja toimituspalveluntarjoajien, kanssa ostoksesi loppuun saattamiseksi. Voit pyytää tietojesi tarkastelua, korjaamista tai poistamista milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen.

Mainostaa

Miten voin valittaa rikkinäisestä esineestä?

Ota meihin yhteyttä osoitteessa support@fave.se , support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen. Liitä mukaan kuva tuotteesta ja lyhyt kuvaus, niin autamme sinua lisää.

Olen tyytymätön tuotteeseeni, voinko tehdä valituksen?

Kyllä, jos tuote on viallinen tai ei vastaa odotuksiasi kuvatulla tavalla, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin autamme sinua.

Puuttuuko paketistani jokin tuote?

Ota meihin suoraan yhteyttä osoitteeseen support@fave.se , support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin tutkimme tapahtunutta.

Muita kysymyksiä

Miten voin peruuttaa uutiskirjeen tilauksen?

Klikkaa uutiskirjeen alareunassa olevaa ”Peruuta tilaus” tai ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua.

Voinko käyttää tuotteitanne pidennyksissäni?

Jos sinulla on pidennyksiä, pidennyksiin erikoistunut toimittaja suosittelee käyttämään omia tuotteitaan. Näin he voivat taata hiusten, liiman ja kiinnitysosien laadun.

Minulla on tuotekysymys, kehen otan yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä tukeemme osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen.

Sisältävätkö tuotteenne sulfaatteja tai parabeeneja?

Sekä WHY NOTin että milk_shaken hiustenhoitotuotteet ovat sulfaatittomia ja parabeeneja.

Mitä tuotteita voi käyttää lämpömuotoiluun?

Katso Lämpösuoja-kategoria Muotoilu-kohdasta. Nämä tuotteet on erityisesti suunniteltu suojaamaan hiuksiasi lämpösuojaa käytettäessä. Muista, että lämpösuoja on käytetty loppuun yhden käyttökerran jälkeen, joten seuraavalla käyttökerralla lämpösuojaa on levitettävä uudelleen.

Mitkä tuotteet sopivat värjätyille hiuksille?

Kaikissa WHY NOT -hiustenhoitotuotteissa on väriä säilyttäviä ominaisuuksia.