Usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät usein kysytyt kysymykset. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.
Tilaukseni
Valitettavasti emme voi muuttaa tilausta sen tekemisen jälkeen, koska järjestelmämme käsittelee sen automaattisesti. Jos kuitenkin olet tehnyt virheen tilauksessasi, voit palauttaa tuotteen, kun olet vastaanottanut sen.
Ei, valitettavasti ei ole mahdollista lisätä tuotteita jo tehtyyn tilaukseen. Voit tehdä uuden tilauksen.
Tarkista roskapostikansiosi. Jos et vieläkään löydä sitä, ota yhteyttä tukeemme osoitteessa support@fave.se , support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin autamme sinua.
Maksu
Kuitti lähetetään tilausvahvistuksessa.
Ei, maksutapaa ei valitettavasti voi muuttaa jälkikäteen. Voit kuitenkin palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen haluamallasi maksutavalla.
Hyvitykset suoritetaan yleensä 5–10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.
Jos olet valinnut laskun Qliron kautta, se tulee erikseen sähköpostitse Qlirolta.
Tarkista tilisi ja mahdolliset hyvitysvahvistukset. Jos et ole saanut mitään 10 päivän kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen.
Toimitus
Saat sähköpostin seurantalinkin kanssa heti, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme.
Ota yhteyttä Qliroon laskun keskeyttämiseksi, kunnes tilaus saapuu.
Tarkista ensin seurantalinkkisi. Jos mitään ei tapahdu, ota meihin yhteyttä osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin tutkimme asian välittömästi.
Saat seurantalinkin sähköpostiisi heti, kun tilauksesi on lähetetty.
Valitettavasti ei – mutta voit usein muuttaa toimituspaikkaa seurantalinkin kautta, kun paketti on matkalla.
Ilmainen toimitus koskee yleensä tietyn summan ylittäviä ostoksia - katso ajankohtaiset toimitusehtomme verkkosivuiltamme.
Tuotot
14 päivää tuotteen vastaanottamispäivästä. Palautuksesta on ilmoitettava osoitteeseen xxxxx.
Emme käsittele suoria vaihtoja, mutta voit palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen.
Palautuksesta voidaan periä maksu, ellei toisin mainita.
Avaamattomat ja alkuperäispakkauksessaan olevat tuotteet voidaan palauttaa. Hygieniasyistä emme voi ottaa vastaan avattuja tuotteita.
Vain avaamattomia ja ehjissä pakkauksissa olevia tuotteita voi palauttaa.
Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.
Faves suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee kaikkia henkilötietoja sovellettavan tietosuojalainsäädännön (GDPR) mukaisesti. Tietojasi käytetään ainoastaan tilauksesi käsittelyyn, toimitukseen ja asiakaspalveluun liittyviin asioihin sekä – jos olet antanut tähän suostumuksesi – uutiskirjeiden ja tarjousten lähettämiseen. Emme koskaan jaa henkilötietojasi luvattomille kolmansille osapuolille. Joissakin tapauksissa tietoja jaetaan kumppaneidemme, kuten maksu- ja toimituspalveluntarjoajien, kanssa ostoksesi loppuun saattamiseksi. Voit pyytää tietojesi tarkastelua, korjaamista tai poistamista milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen.
Mainostaa
Ota meihin yhteyttä osoitteessa support@fave.se , support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen. Liitä mukaan kuva tuotteesta ja lyhyt kuvaus, niin autamme sinua lisää.
Kyllä, jos tuote on viallinen tai ei vastaa odotuksiasi kuvatulla tavalla, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin autamme sinua.
Ota meihin suoraan yhteyttä osoitteeseen support@fave.se , support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen, niin tutkimme tapahtunutta.
Muita kysymyksiä
Klikkaa uutiskirjeen alareunassa olevaa ”Peruuta tilaus” tai ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua.
Jos sinulla on pidennyksiä, pidennyksiin erikoistunut toimittaja suosittelee käyttämään omia tuotteitaan. Näin he voivat taata hiusten, liiman ja kiinnitysosien laadun.
Voit ottaa yhteyttä tukeemme osoitteessa support@fave.se, support@faves.dk tai support@faves.fi maastasi riippuen.
Sekä WHY NOTin että milk_shaken hiustenhoitotuotteet ovat sulfaatittomia ja parabeeneja.
Katso Lämpösuoja-kategoria Muotoilu-kohdasta. Nämä tuotteet on erityisesti suunniteltu suojaamaan hiuksiasi lämpösuojaa käytettäessä. Muista, että lämpösuoja on käytetty loppuun yhden käyttökerran jälkeen, joten seuraavalla käyttökerralla lämpösuojaa on levitettävä uudelleen.
Kaikissa WHY NOT -hiustenhoitotuotteissa on väriä säilyttäviä ominaisuuksia.








